
Kapıyı çalan yenilik - Endüstri 5.0
Şimdi, Nesnelerin İnterneti, yapay zekâ, siber-fiziksel sistemlerin yanı sıra bulut ve bilişsel hesaplamaların entegrasyonu sayesinde üretimin “akıllı” olarak adlandırıldığı bir endüstri…
Devamını Oku »

Kobiler geleneksel pazarlamaya sırt çeviriyor mu?
Kısa süre önce, küçük işletmelerin dijital çağda geleneksel pazarlamaya ne kadar bağlı olduklarını görmek için bazı araştırmalar yapıldı. Sonuçlar, geleneksel pazarlamanın artık…
Devamını Oku »

2019 - Google sıralama faktörleri kılavuzu
Her gün KOBİ’lerden “Google’da daha fazla ön plana çıkmak için odaklanmam gereken en son Google sıralama stratejisi nedir?” diye sorular soruluyor.
Bunun en basit cevabı, kullanıcılarınıza…
Devamını Oku »

Yapay zeka, çeşitlilik ve katılım programlarını nasıl daha ileriye taşıyabilir?
Farklı bir işgücüne ve kapsayıcı bir işyeri kültürüne sahip olmanın faydaları, iş dünyasında yaygın bir şekilde kabul gördükçe, çeşitlilik ve kapsayıcılık liderler için bir…
Devamını Oku »

Etkili bir dijital iletişim stratejisi tasarlamak
Bugün İK topluluğunun en trend kelimeleri arasında ’Çalışan Deneyimi’ var. Katılım kavramının ötesine geçen organizasyonlar, çalışanlar için yaşam döngüsünün çeşitli…
Devamını Oku »