HER KÜÇÜK İŞLETMENİN LINKEDIN’DE BİR YERİ OLMALI!

29 Temmuz 2020, Çarşamba Makaleler
Image
access_time Okunma Süresi : 

Profesyonel bir topluluk olan LinkedIn, işletmenizin online görünürlüğünü sağlayacak önemli araçlardan biridir. LinkedIn’de bir sayfa açarak müşterilerinizle iletişim kurabilir, ürün ve hizmetlerinizi tanıtabilir, firmanızla ilgili farkındalığı arttırabilirsiniz. LinkedIn; resim, video ve diğer içerikleri paylaşmanıza izin verir. Bu nedenle sayfanızı açmadan önce ve açtıktan sonra hedef kitlenize uygun mesajlar ileteceğiniz içerikler üzerinde çalışmanızda fayda vardır. İşletmenizin hangi özelliklerini öne çıkarmak istiyorsanız ona uygun işletme profili hazırlamalısınız.

LinkedIn tarafından “işletme sayfaları” olarak adlandırılan bir LinkedIn sayfası açmak isterseniz aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

1. https://business.linkedin.com/marketing-solutions/linkedin-pages sayfasına giriniz ve “Create your page” kutusunu tıklayınız. Aşağıdaki ekran görünecektir.


2. İşletme büyüklüğünüzü seçiniz. Örneğin, sol başta bulunan küçük işletme “Small business” seçeneğine tıklarsanız, aşağıdaki ekran karşınıza çıkacaktır.


3. Bu sayfaya işletme bilgilerinizi girmeniz gerekiyor. İşletmenin adı, web adresi, türü, büyüklüğü ve sektör bilgisi için ayırılmış kutucuklara ilgili bilgileri yazınız. Ayrıca işletme logosunu yükleyebilirsiniz. “Koşulları kabul ediyorum - Verify that….” kutusunu işaretleyip “Sayfa oluştur-Create page” kutusunu tıklarsanız aşağıdaki ekran belirecektir.


4. Bu sayfa üzerinde işletmeyle ilgili ayrıntılı bilgi verebilir, resim yükleyebilir ve konum bilgisi oluşturabilirsiniz. Sayfanın alt kısımlarına doğru ilerlediğinizde “Start a post - Mesaj oluştur” kutusunu tıklayarak ilk mesajınızı aşağıdaki ekranda oluşturabilirsiniz.


5. Tebrikler! İstediğiniz herkesle paylaşabileceğiniz bir LinkedIn sayfanız var artık. Sayfanızı sürekli güncel tutmayı unutmayın. Doğru aralıklarla nitelikli içerik paylaşın. Bu konuda yetenekli bir çalışanınıza bu görevi verebilir veya gerekirse uzman kişilerden destek alabilirsiniz. LinkedIn sosyal medya ağlarından sadece bir tanesidir. Diğer ağlarda da yer almanızda fayda vardır.

Yazar: Guru Akademi Araştırma Ekibi

Diğer makaleler

Image
18 Şubat 2020, Salı
KOBİ’ler Dijital Dönüşüm Stratejisine Neden İhtiyaç Duyar?
Devamını Oku »
Image
22 Ocak 2020, Çarşamba
Kurumsal Kaynak Planlaması (ERP)’nin Tanımı ve Türleri
Devamını Oku »
Image
13 Nisan 2019, Cumartesi
Kobiler vergi ve sgk prim borçlarına rağmen KGF'ye başvurabilir mi?
Devamını Oku »