background

Makaleler

Image
12 Mart 2020, Perşembe

Pazarlamada Mesaj Stratejisinin Tüketici Davranışına Etkisi

Tüketiciler eskiden bir ürün ya da hizmeti alırken ürünün kendilerine sağladığı yarara bakarak satın alma davranışında bulunurlardı. Rekabet olmadığı için markalar tek tip ürün…


Devamını Oku »
Image
25 Şubat 2020, Salı

Ürün Yerleştirme ile Ürün Entegrasyonu Arasındaki Fark Nedir?

Birçok şirket yeni müşteriler kazanmak ve şirket karlarını artırmak için reklama güveniyor. Birçok farklı reklam türü vardır, ancak bazı reklam türleri diğerlerinden daha mantıklıdır.…


Devamını Oku »
Image
25 Şubat 2020, Salı

Pazarlamada Başarı Faktörleri

İster kurulu küçük bir işletme işletiyor olun ister yeni başlıyor olun, başarılı bir pazarlama stratejisi başarınız için önemlidir. Microsoft Business web sitesine göre, birçok küçük…


Devamını Oku »
Image
25 Şubat 2020, Salı

KOBİ’ler İçin Pazarlamanın Altın Kuralları

Küçük bir işletme sahibi, pazarlama çabalarının başarısını sonuçlara (gelirlerin ne kadar hızlı büyüdüğüne) bağlı olarak ölçer. Ancak bu başarı sağlam pazarlama ilkeleri üzerine…


Devamını Oku »
Image
25 Şubat 2020, Salı

Eğitici Ürünlerin Pazarlaması Online Dünyada Nasıl Yapılır?

Eğitici ürünler, kullanıcılara bilgi, tavsiye, rehberlik, ipuçları ve ipuçları, talimatlar veya eğitim sağlayan dijital ürünlerdir. Ürünler raporlar, e-kitaplar, videolar veya DVD’ler,…


Devamını Oku »