background

Makaleler

Image
14 Şubat 2020, Cuma

Ürün Pazarlamasının Gıda Seçimlerine Etkisi

Pazarlama, gıda ürünleri satın alan tüketiciler üzerinde büyük bir etkiye sahip olabilir. Reklam ve tanıtım kampanyaları, belirli yaş, sosyoekonomik ve etnik gruplar içindeki tüketicileri…


Devamını Oku »
Image
14 Şubat 2020, Cuma

Pazarlamada Sosyal Çevre Güçleri

Sosyal çevre güçleri, nüfusun sosyal davranış tutumlarını ve ortak inançlarını içeren görünmez pazarlama güçleridir. Başarılı pazarlama bir şirketin pazarlama programlarını sosyal…


Devamını Oku »
Image
4 Şubat 2020, Salı

İçerik Pazarlamasının KOBİ’ler İçin Faydası Nedir?

İçerik pazarlaması daha geniş bir entegre pazarlama stratejisine uyar ve kendi başına bir strateji gerektirir.
İçerik pazarlaması; kitlelerin ilgisini çekmek, potansiyel müşteriler…


Devamını Oku »
Image
4 Şubat 2020, Salı

BCG Matrisi KOBİ'ler Tarafından Nasıl Uygulanır

İşletmeler, faaliyetlerini sürdürmek için ürün tekliflerini alakalı ve kârlı tutmalıdır. Boston Consulting Group, bir şirketin ürünlerini genel ürün yaşam döngüsüne göre sınıflandırmak…


Devamını Oku »
Image
22 Ocak 2020, Çarşamba

KOBİ’lerin Yeni Ortakları İşbirlikçi Robotlar Mı?

Robot insan iş birliği (HRC), insanların ve makinelerin, bireysel çalışma alanları arasında herhangi bir engel olmaksızın, aynı iş akışında birbirleriyle çalıştığı ve etkileşime…


Devamını Oku »