Image
12 Mart 2020, Perşembe

Endüstri 5.0 Nedir? İstihdamı Nasıl Etkiler?


Devamını Oku »
Image
12 Mart 2020, Perşembe

Pazarlama ve İş Planı Arasındaki Fark Nedir?

İş planı ve pazarlama planı, başarılı işletmelerin temel unsurlarıdır. Bu planlar sadece işletmelerin faaliyetlerini düzenlemelerine yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda başarılarını…


Devamını Oku »
Image
5 Mayıs 2020, Salı

2020'de Küresel Bir Durgunluğa Mı Yöneliyoruz?

Dünyanın dört bir yanındaki ekonomiler acı çekiyor ve uzmanlar durumun düzelmemesi durumunda önümüzdeki yıl küresel bir durgunluğa doğru gidebileceğimize inanıyorlar. MM International…


Devamını Oku »
Image
22 Temmuz 2020, Çarşamba

BAŞKA BİR İŞLETMEYİ SATIN ALIRKEN NELERE DİKKAT ETMELİYİZ?

Ülkemizin belkemiği olan tüm KOBİ’lerin, yaşamakta olduğumuz kriz sürecini en az hasarla geçirmeleri ve kriz sonrası başarılı bir biçimde faaliyetlerine devam etmeleri, şüphesiz hepimizin…


Devamını Oku »
Image
19 Şubat 2020, Çarşamba

Bir Markayı Canlandırmak

Ürün ve hizmetlerin farkındalığını oluşturmak ve sürdürmek, küçük işletmelerin başarıya ulaşmak için aşması gereken en büyük zorluklardan biridir. Marka bilinirliği, tüketicilerin…


Devamını Oku »
Image
20 Mart 2020, Cuma

Bir Uyum Modelinin Örgütsel Analiz İçin Yararları Nelerdir?

Bir kuruluşun nasıl çalıştığını anlamak için, onun dinamiklerini ve performansını analiz etmelisiniz. Bu analiz için bir uyum modeli kullanmanın yararı, analizi dört bölüme ayırması…


Devamını Oku »
Image
30 Mart 2020, Pazartesi

Coronavirus Salgını Sırasında KOBİ'lerin Desteklemesi Noktasında Çin Modeli Neleri İçeriyor?

Bu yazıda, Çin’in Pekin bölgesinde yayınlanan yerel önlemler hakkında en güncel bilgileri sunuyoruz.

5 Şubat 2020’de Pekin hükümeti, vergilendirme, finans, sosyal güvenlik,…


Devamını Oku »
Image
10 Nisan 2020, Cuma

Dünya Markası Yaratmada KOBİ'ler Hangi Yolu İzlemelidir?

Marka olmak için (dünyaca tanınmış bir marka yaratmak için) epey zaman, para ve emek gerekeceğinden öncelikle ulusal marka yaratmak en mantıklı ve maliyeti etkin bir yoldur. Ya da marka olma…


Devamını Oku »
Image
20 Mart 2020, Cuma

Durumsal Liderlik ve Bir Örgütü Yönetmede Etkinliği

Etkili liderlik bir kuruluşun başarısı için çok önemlidir. Liderler şirket mesajını iletir, çalışma görevlerini devreder ve çalışanları motive eder. Liderlik tarzları yöneticinin…


Devamını Oku »
Image
25 Şubat 2020, Salı

Eğitici Ürünlerin Pazarlaması Online Dünyada Nasıl Yapılır?

Eğitici ürünler, kullanıcılara bilgi, tavsiye, rehberlik, ipuçları ve ipuçları, talimatlar veya eğitim sağlayan dijital ürünlerdir. Ürünler raporlar, e-kitaplar, videolar veya DVD’ler,…


Devamını Oku »
Image
5 Mayıs 2020, Salı

Ekonomide Nakit Dönüştürme Oranı Nedir?

Nakit dönüşüm oranı, şirketin sahiplerinin üretim süreci ile elde edilen gelir miktarının bu işlemle ilgili masraflar göz önüne alındığında yeterli olup olmadığını anlamasına…


Devamını Oku »
Image
19 Şubat 2020, Çarşamba

Ekonomik Değişimlerin Kurumsal Stratejiye Etkisi

Stratejik planlama, bir KOBİ’nin, şirketine ait insan ve finansal kaynaklarını gelir yaratma ve kârlılığı artırma potansiyeli en yüksek olacak şekilde tahsis etmesini sağlar. KOBİ,…


Devamını Oku »
Image
10 Nisan 2020, Cuma

EKONOMİK KRİZ BÜYÜME FIRSATI MIDIR?

Rekabetin daha çok hissedileceği ve hemen her sektörde kârsızlaşma sorununun yaşanacağı bir döneme gireceğimiz açık. Bu dönemde şirketlerin (yöneticilerin) kara kara düşünmelerine…


Devamını Oku »
Image
17 Nisan 2020, Cuma

FARKINDA MISINIZ YAKLAŞIK 20 YILDIR NORMAL DEĞİLİZ! (DÜNYA YENİ BİR DOĞUM SANCISINDA)

Tarih çoğu zaman uzun zaman öncesinde olup bitenleri ifade ettiği için biz tarihte olanları yarı hikayeleştirilmiş olarak biliriz. Halbuki, tarihte önemli dönüşümleri ifade eden olayların…


Devamını Oku »
Image
5 Mayıs 2020, Salı

Fotoğrafla Vitamin Eksikliğini Belirleyen Uygulama Fikri

COVID-19 salgınında bağışıklık sisteminin önemini bir kez daha hatırlamış olduk. Bağışıklık sisteminde zayıflıklar olmasının en büyük sebeplerinden biri ise vitamin eksikliği.…


Devamını Oku »
Image
14 Şubat 2020, Cuma

Geleneksel Pazarlama ve Deneyimsel Pazarlama Arasındaki Fark

Pazarlama, küçük işletmeniz için bir grup reklam yayınlamak kadar basit değildir. Pazarlama planları, maksimum verimlilik elde etmek ve en çok müşteri çekmek için birden fazla katman ve…


Devamını Oku »
Image
29 Temmuz 2020, Çarşamba

HER KÜÇÜK İŞLETMENİN LINKEDIN’DE BİR YERİ OLMALI!

Profesyonel bir topluluk olan LinkedIn, işletmenizin online görünürlüğünü sağlayacak önemli araçlardan biridir. LinkedIn’de bir sayfa açarak müşterilerinizle iletişim kurabilir, ürün…


Devamını Oku »
Image
29 Temmuz 2020, Çarşamba

HER KÜÇÜK İŞLETMENİN LINKEDIN’DE BİR YERİ OLMALI!

Profesyonel bir topluluk olan LinkedIn, işletmenizin online görünürlüğünü sağlayacak önemli araçlardan biridir. LinkedIn’de bir sayfa açarak müşterilerinizle iletişim kurabilir, ürün…


Devamını Oku »
Image
4 Şubat 2020, Salı

İçerik Pazarlamasının KOBİ’ler İçin Faydası Nedir?

İçerik pazarlaması daha geniş bir entegre pazarlama stratejisine uyar ve kendi başına bir strateji gerektirir.
İçerik pazarlaması; kitlelerin ilgisini çekmek, potansiyel müşteriler…


Devamını Oku »
Image
19 Şubat 2020, Çarşamba

İş Geliştirme Anahtarları

Belirli iş ilkelerinin uygulanması, şirketin büyümesini tetikleyebilir, yönlendirebilir ve gelişimi güçlendirebilir. Bu durum tüm KOBİ’ler için farklılıklar gösterse de küçük işletme…


Devamını Oku »