Image
12 Mart 2020, Perşembe

Endüstri 5.0 Nedir? İstihdamı Nasıl Etkiler?


Devamını Oku »
Image
12 Mart 2020, Perşembe

Pazarlama ve İş Planı Arasındaki Fark Nedir?

İş planı ve pazarlama planı, başarılı işletmelerin temel unsurlarıdır. Bu planlar sadece işletmelerin faaliyetlerini düzenlemelerine yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda başarılarını…


Devamını Oku »
Image
5 Mayıs 2020, Salı

2020'de Küresel Bir Durgunluğa Mı Yöneliyoruz?

Dünyanın dört bir yanındaki ekonomiler acı çekiyor ve uzmanlar durumun düzelmemesi durumunda önümüzdeki yıl küresel bir durgunluğa doğru gidebileceğimize inanıyorlar. MM International…


Devamını Oku »
Image
31 Aralık 2020, Perşembe

2021 YILI İÇİN BÜTÇE YAPMAK DAHA DA ÖNEMLİ HALE GELDİ!

Belirsizliklerle baş etmek konusunda bunca deneyime rağmen Türkiye ekonomisi için yeni yıla belirsiz bir giriş yapıyoruz. Pandeminin sebep olduğu ”ne olacağını bilememe” hali, işletmeler…


Devamını Oku »
Image
20 Ekim 2020, Salı

ALACAKLARINIZIN ÖDENMESİNİ NASIL HIZLANDIRABİLİRSİNİZ?

Önceki yazılarımızda, işletmelerin faaliyetlerini başarıyla yürütebilmeleri için nakit akışını dengede tutmalarının öneminden ve Covid-19 krizinde, bu konunun daha önemli hale geldiğinden…


Devamını Oku »
Image
6 Ekim 2020, Salı

Alibaba.com Nedir?

Adını, ‘Ali Baba ve Kırk Haramiler’ masalından alan dünyanın en büyük e-ticaret sitesi olan alibaba.com, 1999 yılında Çinli ihracatçıları dünyayla buluşturmak amacıyla kurulmuştur.…


Devamını Oku »
Image
19 Ekim 2020, Pazartesi

Alışveriş sepetinin terk edilmesi ve mücadele yolları -1

Pandemi sürecinde geleneksel pazar kanallarında daralma yaşanırken, online satış kanallarının tüm dünyada pazardan aldığı pay önemli düzeyde yükselmiştir. Ülkemiz KOBİ’lerinin…


Devamını Oku »
Image
19 Ekim 2020, Pazartesi

Alışveriş sepetinin terk edilmesi ve mücadele yolları- 2

Çoklu ödeme seçenekleri sunun
E-ticaret ödeme sayfası tasarlarken, müşteriler ile kusursuz bir alışveriş deneyimi arasına hiçbir şeyin girmemesine dikkat etmelisiniz. Yalnızca…


Devamını Oku »
Image
22 Temmuz 2020, Çarşamba

BAŞKA BİR İŞLETMEYİ SATIN ALIRKEN NELERE DİKKAT ETMELİYİZ?

Ülkemizin belkemiği olan tüm KOBİ’lerin, yaşamakta olduğumuz kriz sürecini en az hasarla geçirmeleri ve kriz sonrası başarılı bir biçimde faaliyetlerine devam etmeleri, şüphesiz hepimizin…


Devamını Oku »
Image
19 Şubat 2020, Çarşamba

Bir Markayı Canlandırmak

Ürün ve hizmetlerin farkındalığını oluşturmak ve sürdürmek, küçük işletmelerin başarıya ulaşmak için aşması gereken en büyük zorluklardan biridir. Marka bilinirliği, tüketicilerin…


Devamını Oku »
Image
20 Mart 2020, Cuma

Bir Uyum Modelinin Örgütsel Analiz İçin Yararları Nelerdir?

Bir kuruluşun nasıl çalıştığını anlamak için, onun dinamiklerini ve performansını analiz etmelisiniz. Bu analiz için bir uyum modeli kullanmanın yararı, analizi dört bölüme ayırması…


Devamını Oku »
Image
11 Kasım 2020, Çarşamba

BÜYÜK İŞLETMELERLE SÖZLEŞME YAPARKEN NELERE DİKKAT ETMELİSİNİZ?

Bir KOBİ olarak büyük işletmelere ürün veya hizmet sunma arifesinde ve ilk kez büyük bir işletme ile yapılacak sözleşmenin tarafı konumundaysanız; büyük bir heyecan içindesiniz demektir.…


Devamını Oku »
Image
30 Mart 2020, Pazartesi

Coronavirus Salgını Sırasında KOBİ'lerin Desteklemesi Noktasında Çin Modeli Neleri İçeriyor?

Bu yazıda, Çin’in Pekin bölgesinde yayınlanan yerel önlemler hakkında en güncel bilgileri sunuyoruz.

5 Şubat 2020’de Pekin hükümeti, vergilendirme, finans, sosyal güvenlik,…


Devamını Oku »
Image
14 Aralık 2020, Pazartesi

COVID-19 AŞISI BULUNDU: İŞLETMELER İÇİN PANDEMİDEN ÇIKIŞ SENARYOLARI

COVID-19 aşısı ile ilgili son dönemde gelen haberler tüm dünyada heyecan yarattı. Açıklanan verilere göre farklı ülkelerden firmaların ürettikleri aşıların, etkili olma oranları oldukça…


Devamını Oku »
Image
2 Kasım 2020, Pazartesi

COVID-19 NEDENİYLE ASILAN YÜZLERİ GÜLDÜRMEK

kobi“Kahkaha en iyi ilaçtır.” sözünü duymuşsunuzdur. Bilimsel araştırmalar, mizah duygusunun strese karşı tampon vazifesi gördüğünü göstermiştir . Bu araştırmalarda, iyi bir…


Devamını Oku »
Image
10 Nisan 2020, Cuma

Dünya Markası Yaratmada KOBİ'ler Hangi Yolu İzlemelidir?

Marka olmak için (dünyaca tanınmış bir marka yaratmak için) epey zaman, para ve emek gerekeceğinden öncelikle ulusal marka yaratmak en mantıklı ve maliyeti etkin bir yoldur. Ya da marka olma…


Devamını Oku »
Image
20 Mart 2020, Cuma

Durumsal Liderlik ve Bir Örgütü Yönetmede Etkinliği

Etkili liderlik bir kuruluşun başarısı için çok önemlidir. Liderler şirket mesajını iletir, çalışma görevlerini devreder ve çalışanları motive eder. Liderlik tarzları yöneticinin…


Devamını Oku »
Image
15 Aralık 2020, Salı

E-TİCARETTE E-POSTA PAZARLAMASI NEDEN ÖNEMLİDİR?

Online satış yapan işletmeler, fiziksel bir mağazaya göre belirgin avantajlara sahiptir. Örneğin, çoğu zaman ekstra maliyete katlanılmadan sahip olunan e-posta listesi, e-ticaret yapan işletmeler…


Devamını Oku »
Image
25 Şubat 2020, Salı

Eğitici Ürünlerin Pazarlaması Online Dünyada Nasıl Yapılır?

Eğitici ürünler, kullanıcılara bilgi, tavsiye, rehberlik, ipuçları ve ipuçları, talimatlar veya eğitim sağlayan dijital ürünlerdir. Ürünler raporlar, e-kitaplar, videolar veya DVD’ler,…


Devamını Oku »
Image
5 Mayıs 2020, Salı

Ekonomide Nakit Dönüştürme Oranı Nedir?

Nakit dönüşüm oranı, şirketin sahiplerinin üretim süreci ile elde edilen gelir miktarının bu işlemle ilgili masraflar göz önüne alındığında yeterli olup olmadığını anlamasına…


Devamını Oku »